sobota, 31 stycznia 2009

pierwszy wpis

To jest ekscytujące!

Zastanawiałem się nad moim pierwszym zdaniem wtymblogu. Zawsze pierwsze zdanie jest najważniejsze. I stwierdziłem, że to pierwsze zdanie powinno opisywać stan mojego ducha w trakcie prowadzenia tego wpisu.

To jest ekscytujące. Doświadczam czegoś nowego, pierwszy raz wypowiadam się w sferze wirtualnej i mam poczucie uczestniczenia w czymś zupełnie nowym co istotnie zmieni moje życie.

Lead nurturing, jak i cały lead management jest ekscytujący. Dla osoby, która zajmowała się reklamą w tradycyjnych mediach odkrycie obszaru zwanego "performance marketing" jest znalezieniem obszaru, którego zawsze szukałem. Obszaru w którym specyfika działań wymusza na uczestnikach całego procesu pełną otwartość - jeżeli ten warunek nie jest spełniony wtedy te działania nie osiągają swojego celu i szybko kończą się niepowodzeniem.

Lead nurturing jest obszarem nieznanym w Polsce. Blog będzie służył popularyzacji praktycznych zagadnień z nim związanych.

Nadchodzący kryzys sprawia, że rozwiązania te w Polsce staną się wkrótce bardzo popularne. Działania z zakresu lead nurturing wpisują się w najbardziej efektywne kosztowo działania z zakresu komunikacji bazodanowej. Potwierdzają to ostatnie badania przeprowadzone przez Marketing Sherpa (http://www.marketingsherpa.com/1news/chartofweek-01-27-09-lp.htm)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz