Social media są doskonałym miejscem do odkrywania utalentowanych osób. Jak i w drugą stronę. Dzięki serwisom społecznościowym takie osoby mogą pokazać swój potencjał i być dostrzeżonym.
Że tak jest pokazuje przykład Fede Alvareza z Urugwaju. Jest on osobą zajmującą się głównie efektami specjalnymi. W oparciu o skromne środki (jak sam twierdzi - budżet 300 dolarów!) zrealizował film o ataku robotów na Montevideo. Zamieścił go na YouTube i jak dotąd uzyskał on ponad 1,8 miliona wyświetleń!
Film został dostrzeżony przez decydentów z Hollywood. Autor dostał propozycję realizacji filmu z budżetem 30 milionów dolarów w firmie prowadzonej przez znanego reżysera Sama Raimi (reżysera m.in. Spidermana).
Omawiany film, który dał przepustkę do Hollywood zamieszczam poniżej. Robi wrażenie!
piątek, 18 grudnia 2009
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz