Firma Sysomos przeprowadziła bardzo ciekawe badanie dotyczące komercyjnego wykorzystania Facebooka. W badaniu przeanalizowała ponad 600 tysięcy stron, wykorzystywanych przez firmy, organizacje i osoby publiczne (wszystko co się mieści pod pojęciem Facebook Pages).
Oto przegląd najciekawszych moim zdaniem danych:
- średnio taka strona ma 4,596 fanów
- rozkład: 4% stron ma ponad 10 tysięcy fanów, 0,76% ma ponad 100 tysięcy zarejestrowanych osób i 297 stron ma ponad 1 milion fanów
- pozytywna korelacja pomiędzy liczbą fanów a ilością zamieszczonego na stronie kontentu (zarówno przez właściciela strony, jak i fanów)
- kategorie stron: dominacja kategorii z obszaru popkultury popkultury — muzyka, celebryci, programy telewizyjne i filmy
- strony o największej liczbie fanów:
Polecam lekturę całego raportu.
wtorek, 1 grudnia 2009
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz