czwartek, 29 października 2009

Z iPhone'a na Times Square

W iTunes pojawiła się nowa aplikacja, która jest elementem komunikacji marketingowej marketera. I znowu branża samochodowa!

Aplikacja przygotowana w ramach promocji modelu Toyoty Prius posiada typowe opcje jak możliwość obejrzenia wnętrza samochodu, interakcję z reklamą prasową i powiązanie z dedykowana stroną.

Ale jest też jedna funkcjonalność, która zasługuje na omówienie. W jednej z opcji mamy możliwość wykonania samodzielnego rysunku (sugerowane jest aby to było drzewo). Nasz rysunek następnie może zostać wyświetlony na elektronicznym billboardzie, umieszczonym na Times Square (jeżeli chcemy to mamy możliwość podejrzenia ekranu przez kamerę internetową. To jest coś!

To co spodobało mi się w tym rozwiązaniu, to jego prostota. Jednocześnie ma ono szanse powodzenia (w aplikacji już się pojawia komunikat o możliwości braku wyświetlenia ze względu na duże zainteresowanie) z prostego powodu - zaproponowano konsumentowi użyteczność, wartość która jest dla niego interesująca. Bo kto z nas nie chciałby zobaczyć swoje produkcji i inicjałów w takim miejscu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz