poniedziałek, 2 listopada 2009

Pizza Hut sprzedała aplikacje na kwotę ponad 1 miliona dolara!

Każdy dzień przynosi informacje potwierdzające zjawisko szybkiej adaptacji do możliwości oferowanych przez smartphone'y. Jak podał serwis branżowy Mobile Marketer iTunes sprzedał ponad 1 milion płatnych aplikacji Pizzy Hut, która umożliwia zamówienie pizzy i innych dań na wynos.

Marketer w tej aplikacji nie ograniczył się jedynie do samego zamówienia. Czas oczekiwania na realizację umila umieszczona w aplikacji gra. Dodatkowo przy zamówieniach przez aplikację użytkownik uzyskuje dodatkowy rabat (20%).

Nową aplikację testuje również Burger King. Aplikacja ma poza możliwością złożenia zamówienia dodatkowe wartości w postacie modułu płatności oraz odbioru zamówienia bez kolejki.

Przeprowadzone jakiś czas temu badania przez eMarketera pokazują, że ludzie powoli przekonują się do dokonywania zakupów przez komórki. Do grupy produktów najczęściej deklarowanych do zakupu wymieniali m.in. pizzę i inne dania typu fast food, ale również bilety do kina, rezerwacje hotelowe i zakupy wyjazdów turstycznych.

W powszechnym odczuciu rynek marketingu mobilnego jest w powijakach (tak definiuje się rynek amerykański, a co dopiero mówiąc o polskim). Jednak przemyślane zastosowanie aplikacji pozwala istotnie zmodyfikować model biznesowy i wygenerować znaczący, dodatkowy źródło przychodów.

Omawiana aplikacja jest dostępna jedynie na rynku amerykańskim. Poniżej instrukcja obsługi z YouTube.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz